TikTok, Türkiye Basketbol Süper Ligi’nin ‘Eğlence Ortağı’ Oldu
Son yılların en bilinen sosyal medya platformu TikTok ile türkiye basketbol federasyonu (TBF) ortasında dikkat çekici bir mutabakat zaptı imzalandı. TikTok, bu anlaşma kapsamında Türkiye Sigorta Basketbol Muhteşem Ligi resmi parti ortağı oldu. Söz konusu anlaşmanın TikTok’un Türkiye’deki popülaritesini olumlu etkilemesi bekleniyor. Ayrıca ülkemizdeki basketbolseverler de TikTok ile bazı ayrıcalıklara sahip olacak.
TikTok’un Türkiye’deki saldırısı, platformun ilk basketbol girişimi değil. Geçmişte TikTok NBA Eğlenceye ortak oldu. Dahası UEFA Euro 2020 TikTok’un benzer anlaşmalarını etkinliklerinde gördük. Peki TikTok’un Türkiye Sigorta Basketbol Harikalar Ligi’nin resmi eğlence ortağı olması basketbolseverlere ne gibi avantajlar sağlayacak?
Basketbol maçlarının özel anlarına TikTok üzerinden erişilebiliyor
Sözleşmenin tüketici üzerindeki en büyük etkisi Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin resmi TikTok hesabıdır. çok daha aktif bir yer haline gelmek. Ülkemizdeki basketbolseverler bu hesap üzerinden basketbol maçlarındaki en özel anlardan kesitleri görebilecekler. Ayrıca basketbol hakkında özel içeriğeTikTok’ta da mevcut.
Konuyla ilgili yapılan açıklamalar tarafların bu iş birliğine ilişkindir. memnunlar bu ortaya çıkarıyor. Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu’ndan yapılan açıklamada, genç neslin basketbola olan ilgisinin artması için bağlantı çağının tüm imkanlarının kullanılacağı ve TikTok’un bu hedefe ulaşmasını sağlayacağı belirtildi. TikTok Türkiye Operasyon Başkanı Erkan Ünlü şunları söyledi: Türkiye’nin basketboldaki başarıları bizleri her zaman gururlandırmıştır. TikTok olarak Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ile böyle bir iş birliğine sahip olduğu için gurur duyuyoruz.‘ O konuştu.